Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Daca ar fii sa ma intrebi de ce ma speriu cel mai mult pe lumea asta...cutremurele ar castiga premiu cel mare.Kiar si aseara am visat ca eram intr-un bloc cu 8 etaje..si ca m-a prins un cutremur in el....am avut mai multe vise cu cutremure...decat au fost cutremure in romania intre 1600-2000 in Romania.Este super naspa sentimentul in care iti vei da seama ca cei apropiati tie,ar putea sa moara....si tu nu vei putea sa faci nimik..si sa iti iei ramas bun de la ei...sa le ceri scuze ca i-ai injurat atuncia...ca le-ai luat cartea aia si nu le-ai zis..sau orice prostie,cat de mica ti se pare...atuncia conteaza...si conteaza prea mult....prea mare povara pentru un singur om...de cate ori nu m-am gandit la blocul lui verisoara mea..care pur si simplu...se vedea ditamai ruptura..de la vechiul cutremur....care la un utremur de max 6.8 o sa cada mai repede ca world trade center... De atunci park prefer sa dorm mai mult pe la tzara......sau prin blocuir mai noi..si cu vreo 4 etaje maxim...ma simt mai sigur.

Oricum dabea astept sa vina....ca sa pot sa zic ca a mai trecut un capitol din viatza mea...un capitol aja de ciudat si de rasfirat..incat nici autorul nu il intelege....pana atuncia trebuie doar sa stau...si sa astept....inevitabilul

1 Comment:

  1. Anonim said...
    Crezi că merită să fii speriat de cutremure?

Post a Comment