Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Kair nu am idee ce sa mai scriu aicia,am incercat sa scriu despre fericire,plictiseala, si ink 1000 de kesti,dar cand le citesc mi se par prea lame si nu le mai public...sa fie asta inceputul sfarsitului pentru blogul meu...sa moara din lipsa de inspiratie...common,dabea a aparut si deja dispare...mi se pare prea penal.....dar totusi despre ce draq sa scriu.....despre ce mi sa intamplat...pai ce draq...ceva special nu,am fost prin club a,fire,festivalul berii,m-am lins cu baieti,cu fete pe acolo......nimik ciudat...cel putin din partea mea :))) unik veste buna,este ca am aflat ca pleca maicamea la tzara,si pana luni sunt Home Alone :d 30% din blog reprezinta aberatie,si la capitoolul asta ma descurc bine.,si totusi de ce nu am ideii...

0 Comments:

Post a Comment