Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Am o saptamana de cand nu m-am mai spalat pe cap...nu sunt mandru,sunt doar lenes,oriucm dupa parea mea este mai bine sa nu fii aja de igenic,daca esti aja de igenic,anticorpii tai o sa stea ca lenesi vreo 3 luni,pana cand te tai tu la deget,sau iti rupi o unghie("in cine crezi tu"fereste :)) ) si doar aja vor mai lupta si ei....aja pe cand....eu care tot timpul imi rod uncgile,si imi tai pielitele pana in sange,fuck baie mai rar,de cate ori m-am lovit pana acuma,nu ai mancat tu shaorme in viatza ta,dar sunt mandru,caci sistemul meu imunitar este unul foarte activ,si foarte adaptat,cel putin cand ma duc la tzara,este ca si in concediu el,nu observa vreo diferenta,fara de altii bucuresteni,care ies de 2 ori pe an din bucuresti,si in rest stau super ingrijiti,nu ating kestile alea ca au prof...alea ca ..... si cand ajung prin alte zone,sistemul imunitar se uita ca la un taran cand vede prima oara metroul....si se intreaba pe unde iese fumul.De ajuns cu gluma,dar dupa parerea mea,este mai practic aja,sau cel putin sa gasesti un echilibru intre mine si persoanele "albe ca zapada" 90% nu veti fii de acord cu mine,si nici nu ma intereseaza,penru ca ideea de blog este facuta ,ca sa scrii u despre tine,ca intr-un jurnal.

1 Comment:

  1. Anonim said...
    sunt si fumatori inraiti care traiesc pana la 90 de ani. dar sunt exceptii. si oricum nu ai dreptate, nu e vb ca iti contest parerea, dar ar insemna ca toti medicii gresesc cand te sfatuiesc sa pastrezi igiena corpului. e ca si cand ai spune "eu cred ca pamantul e plat".

Post a Comment