Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Nu se poate sa nu fii auzit de campanie pana acuma....Pai si eu ca tot romanul,m-am hotarat sa castig. Pana acuma am cateva taloane,sau cum vreti sa ii spuneti.Ca sa castigi,trebuie sa stii cand sa participi. In primul rand te ajuta siteul...cand iti arata cele mai nefolosite ore ale zilei

In primul rand sa vedem ce zice prietenul meu, trafic.ro . smartfinancial prima daca a aparut unipodnanopeora.ro pe data de 08.10.06 afisari 12 si www.unipodnanopeora.ro avea 57 . Urmatoarea zii a avut o crestere de 100% a vizitatorilor catre unipodnanopeora.ro 21 si de aproape 80% pentru www.unipodnanopeora.ro

In prezent are
www.unipodnanopeora.ro 134 7,28%

unipodnanopeora 53 2,88%

unipodnanopeora.ro 30 1,63%



Am mai gasit apoi si de neogen care sincer nu il suport...mi se pare super lame.....si net inferior lui trafic.ro .
www.unipodnanopeora.ro 337 0,50%


337 de vizitatotii...desi aicia astia afiseaza pe saptamana,luna...kiar nu am idee...si nici nu stiu si ei sa explice.


pe neogem mai gasim www.infoportal.ro care a avut
www.unipodnanopeora.ro 221 0,95%

de vizitatorii.Nush cum calculeaza neogen,cand la trafic.ro a avut vreo 400 de oameni in 4 zile.



Asta insemnand aproape 300 de oameni pe zii..care intra doar ca sa vada traficul.....sprand la fel ca si mine...sa putem vedea exact cati oameni intra pe site,si participa. de 10-15 ori mai mult care intra direct pe site,si participa,dupa parerea mea,deci 4500 de vizitatorii pe zii,si inca pe atat,daca nu mai mult,care trimit sms-uri. cam 10000-20000 de participantii pe zii,desi sunt 3.400.000 de premii prin sms,cea ce ar insemna cate sunt puse la dispozitie.tinand cont ca doar jumate se vor vinde pana la sfarsitul promotiei,raman 1.400.000 si doar 80% vot trimite mai raman cam 1.000.000 de participanti,fiind in marfa de eraore +-15% decat aproximarea mea.Cam mici sansele de castig...dar speranta moare ultima.





19.12.2006

L-am castigat,din fericire,am trimis doar 26 de coduri la ora 9 dimineatza(am chiulit la prima ora,dar s-a meritat :D ).







Btw,poti sa iti pui pe ipod nano file txt mai mari de 2,5 kb dak iti bagi linuxul,precum poti vedea si filme pe el.Precum si doom sau half-life :D .

P.S Ma-a fost ciordit ipodul de unu din bacau,cu tatuaje...dak il stiti dati-mi add :) vietnam_ro2005

1 Comment:

  1. Anonim said...
    Am castigat ipodul..o sa pun poze cu el..si btw...am bagat si Linux pe el,si merg si filme.DAr trebuie sa mai aflu care era parola dp blog

Post a Comment