Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Campania ANTI-MASSURI

Atentie... poate contine imagini socante.... :)

M-am decis de fiecare daca cand primesc un MASS voi trimite linkul care l-am pus aici :D Si cu textul :


"Apropo de Massuri... hai sa iti arat o faza tare http://roxymob.ro/pentru_tine.jpg :D:D "

Pana acuma vad ca si cei care dau massuri imbratiseaza campania ... interesant. tiganul tot tigan... se mai spala... mai se imbraca cum se imbraca.... dar ramane tot tigan.

[00:50] iulian_11_gl: cine vrea sai dau ignore buzz
[01:19] iulian_11_gl: cine vrea sami deie o poza cu el buz
[01:20] iulian_11_gl: astept
[01:20] vietnam_ro2005: "Apropo de Massuri... hai sa iti arat o faza tare http://roxymob.ro/pentru_tine.jpg "
[01:21] iulian_11_gl: biac
[01:22] iulian_11_gl: Apropo de Massuri... hai sa iti arat o faza tare http://roxymob.ro/pentru_tine.jpg "

4 Comments:

  1. Anonim said...
    super tare, cu toate ca ceea ce se va descoperi e dea dreptul "shocant". si eu am avut un comunicat prin care imi aratam repulsia fata de acesti mass-isti care ma omoara cu zile=))

    respekt!
    Anonim said...
    OK, putin cam exagerat dar destul de potrivit presupun!
    Badita Florin said...
    Asa trebuie sa primeasca Romannul ca sa se trezeasca... daca daor ii spui cu vorba buna...mai bine iti tragi un glont in cap...ca nu va intelege... .Pai am ajuns sa primesc vreo 50 de massuri pe zi, am lista de ignor plina si nu mai pot sa sterg lume...asa daca nu le convine...sa ma sterga ei pe mine .
    Anonim said...
    ff tare astia cred k ne intereseaza knd zic: ma duc la baie,bucatarie;sau cn are mel nicolae guta-gigolo luativa in pela mea odc++ si nu va mai faceti de ris

Post a Comment