Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Am primit si eu o leapsa mica de la o buna prietena si acum ca am net pot sa ma si conformez .

Cel mai frumos cadou primit vreodata ... a ajuns pe la mine acum vreo 11 ani. Eram un mucos de vreo 8 ani si eram fascinat de masinute si trenulete.Iar am avut noroc cu un-q care atunci calatorea mult mai mult prin strainatate si mi-a adus un trenulet super tare...cu tot sine... puteai sa faci poduri..tot ce vreai.Pana si bradul de craciun a fost gandit incat sa se muleze pe baza machetei. Din pacate la 8 ani nu stiam cei aia conservare.... asa ca l-am distrus.Dar inca mai tin minte ce frumo se vedeau luminile din brad si trenuletul circuland pe jos.... era imaginea craciunului perfect.... am stat 2 ore doar uitandu-ma la brad.

Mai departe dau la we3d.net , dark-angel , sus in pom.com , silverghost , supadecaramele

a da...si linkul catre concurs este aici altfel nu s-ar merita investitia.

3 Comments:

  1. Teo said...
    [...]Am primit de la Alex o leapsa[...]
    ana said...
    hai k u oricum distrugeai tot ce prindeai si la varsta aia si cand erai mai mare...ne stim noi :P :))
    Badita Florin said...
    Mai stai putin si zici ca am fost si in aceasi clasa in generala :))) :P

    Da ma dar atunci eram mic..nu eram constient... apoi faceam de placere :-"

Post a Comment