Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

egg protect: salut
Vie`|`nam: salut
egg protect: man faci le cu fobii vs ro-fun.com
Vie`|`nam: Pai parca mai vrobisem si nu vreai sa pui un link oricat de pierdut si catre www.roxymob.ro atat ti-am cerut si eu
egg protect: haide
egg protect: ma treci
egg protect: Filmulete Haioase !
egg protect: zi cum te bag
Vie`|`nam: Vietnam blog
egg protect: si url roxymob ?
egg protect: ?
Vie`|`nam: Usi glisante
egg protect: bagat u ?
Vie`|`nam: done
egg protect: deci ai zis sa bag numai ala de usi
Vie`|`nam: la roxymob usi glisante si la al meu vietnam blog sau vietnam implu
egg protect: pi tu m-ai bagat pe 1 eu bag tot 1 nu asa e cinstit ?
Vie`|`nam: nu ca eu am page rank 4 si sincer mie indiferent daca fac sau nu acest schimb de linkuri

Vie`|`nam: deci este in interesul tau
Vie`|`nam: happy
egg protect: man e mai bine sa fie linkuri diferite daca sunt reciproce sunt considerate pentru marirea sau tinere egala a pr si te sanctioneaza google
Vie`|`nam: ok... atunci baga catre statusuri.blogspot.com si usi glisare
Vie`|`nam: si sunt diferite asa
Vie`|`nam: si la mine si la tine
egg protect: bn da pui si de pe statusuri link spre mine eu am zis ca fac pr 4 sigur
egg protect: ca am le spre mine de pe 2 situri cu pr 5
egg protect: e k ?
Vie`|`nam: nu ca apoi o sa fie reciproc la statuuriegg protect: eu ti-am propus ceva
egg protect: 1vs1
egg protect: asa fac eu asta e sistemul meu .... eu am facut cu situri de 2000 vizite unice cu pr 5 ... si tu ...
Vie`|`nam: atunci eu iti pun de pe statusuri catre ro-fun si tu imi pui catre roxymob
Vie`|`nam: 1vs1
egg protect: eu vreau si cu fobii
Vie`|`nam: nu poti sa ai si una i alta
Vie`|`nam: si apropo daca ai facut cu iteuri cu page rank 5 de ce te mai rogi de umilul meu site cu page rank 4
egg protect: sibir.ro
egg protect: are pr 5
egg protect: si cam 2000 vizite unice pe putin el nu a mai pus 100 de conditii pentru ca stie cat pr o sa aibe situl meu
egg protect: ....
Vie`|`nam: ok...fa cu el si cu altele care mai vor
Vie`|`nam: din partea mea poti sa faci si cu zoso daca iti merge
egg protect: zoso.ro
egg protect: ?
Vie`|`nam: da
egg protect: nu am id lui de mess
Vie`|`nam: zosoxxxx
egg protect: am facut cu cristian ciofu ... swamp mihaita jimmy toti pr 4
Vie`|`nam: vrei si id-u alora de la trafic.ro.. ? poate vor si ei un shimb de linkuri
Vie`|`nam: felicitari
Vie`|`nam: Cum isi fac bloggerii noi promovare? Simplu! Te adauga in BlogRoll, te invadeaza cu trackback-uri si cu tag-uri. Cred ca zilnic am parte de vreo 5-6 asemenea bloggeri. Bine! Intru sa vad cu ce ma tag-uiesc, daca ma au in BlogRoll, etc. Cand intru la ei pe blog, ce vad? Un blog numai de filmulete preluate de pe YouTube, cateva glume si amintiri din epoca de piatra. Hei, bloggerilor, continutul este cheia intr-o afacere din asta. Degeaba faci tu 1000 de posturi numai cu imagini si filmulete, daca nu le pui nici macar un titlu bun, sau scrisul nu le insoteste. Degeaba!
Vie`|`nam: Asta e parerea lui jimmy
Normal ca nu se referea la tin...zicea in general..ca doar te are in bloroll si te citeste zilnic laughing
egg protect: deci sterg linkul ?
Vie`|`nam: da
Vie`|`nam: dar iti voi face reclama cu un post pe blog
Vie`|`nam: free
egg protect: ms mult
Vie`|`nam: Nu ai pentru ce
Vie`|`nam: Cand faci si schimbu de linkuri cu zoso sa imi lasi si mie un mesaj...sau poate il prostesti si iti va pune chiar banner..nu fi fraier incerca
egg protect: am vb nu vrea
egg protect: el e un blogger mare
Vie`|`nam: Mie mi sa parut ca nu e asa mare..... cu cativa centimetri mai inalt maxim
egg protect: laughing)
Vie`|`nam: si swamp nu e blogger mare sau jimmy ?
egg protect: zi tu unu mare in romania
Vie`|`nam: piticu
egg protect: www.piticu.ro
egg protect: de el ?
Vie`|`nam: da
egg protect: gandeste-te ca el are 30 de ani sau cat are 25
egg protect: si eu am 15
Vie`|`nam: si ce conteaza asta ?
Vie`|`nam: stiu oameni care la 15 ani gandesc mai matur ca un om de 30 de ani
egg protect: cu toate ca el nu are atatea domenii web cate am eu
Vie`|`nam: cate domenii ai ?
egg protect: peste 20]
egg protect: peste 20
Vie`|`nam: zi adresele sa ma uit si eu
egg protect: nu le am facute
egg protect: decat 1-2
egg protect: ...
Vie`|`nam: zi la alea facute
egg protect: acum in iarna mai termin 2 portaluri dar super misto
egg protect: CENZURAT (Prea multa reclama iti strica)
egg protect: ro-fun.com
egg protect: si o sa urmeze
Vie`|`nam: ro-fun inca e doar un template
Vie`|`nam: daca il faci cu atat mai bine
Vie`|`nam: avem un total de 311 utilizatori si 634 anunturi. Anunturile noastre au fost vizualizate de 124098 ori.
Vie`|`nam: laughing)
egg protect: urmeazaz un cacat de cacat unu de cacat cu cacati cacat ... si unu de cacat pentru parinti si in vara sper la un magazin de cacat tot pentru tata ... magazinul o sa il faca o firma sigur nu eu
Vie`|`nam: nu mai pacali lumea chiar in asa hal
egg protect: nu e vrajeala mai omule
egg protect: din martie pana acum de atatea ori
Vie`|`nam: Ultimele 20 de luni
Luna Vizitatori Afişări Creştere Grafic (vizitatori/afişări)
Decembrie 2007 38 173 -89,7%
Noiembrie 2007 369 1.360 -23,1%
Octombrie 2007 480 1.905 +33,0%
Septembrie 2007 361 1.845 +71,1%
August 2007 211 817 -24,6%
Iulie 2007 280 738 -6,7%
Iunie 2007 300 1.006 +71,4%
Mai 2007 175 503 -14,6%
Aprilie 2007 205 920 0,0%
egg protect: ce motiv as avea sa mint
egg protect:: ?
Vie`|`nam: Ce motiv ar avea trafic.ro sa minta ?
egg protect: eu iti spun si jur pe ce vrei ca alea sunt vizitele adevarate e un script care contorizeaza ... nu crez ca s-a stricat ala .... jur ca nu am scris eu acolo numarul ala
Vie`|`nam: in fine nu ma intereseaza

Din partea mea sa ajungi sa ai banner si pe google.com direct. Atat timp cat tu imi dai mie add si vrei ceva de la mine... dar nu stiu de ce te mai chinui...iti faci tu alea 20 de domenii si faci schimb de linkuri intre ele.. fara numar o sa ajungi primul in cautari la orice.

5 Comments:

  1. Mystique said...
    eu sunt mai tare am si pe statusuri si pe fobii. inseamna ca ma iubesti :)))
    Anonim said...
    Pai nu ti-am zis pana acuma :-" :))
    Anonim said...
    Pot zice doar ca ai dreptate!
    Anonim said...
    si pana la urma unde is cele 20 de site-uri :))
    Badita Florin said...
    Le tine ascunse... poate crede ca o sa ajunga ca youtube si o sa faca alti siteuri gen trilulilu :-" :))

Post a Comment