Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Nu cred ca a existat om care sa nu aibe ganduri cu fata din metrou... Ce Hi5 sau alte retele de socializare din Romania... fata de la metrou este cea mai interesanta... desi sunteti mai mult de 100 de oameni in vagonul ala, ochi tai privesc doar pe ea , si ea se uita la tine cu aceasi atractie perversa.. si totusi nu te bagi in seama cu ea...este prea perfect momentul. Sunt momente cand daca ai prietena sau nu conteaza mai putin.... EA este cea care conteaza.

Fiecare avem pe "fata din Metrou" Acum intrebare... baiatul din metoru exista....? Fetele... la raport

9 Comments:

  1. Mystique said...
    Mai nu stiu ca la mine la sat nu au pus astia metrou :(((
    Anonim said...
    Dragul meu Alex, bineinteles ca exista si visul cu "baiatul" din metrou...Ca doar cum crezi ca au invatat fetele sa clasifice fundurile (daca sunt " misto" sau nu,"futabile" sau nu etc)?? Exact!! Admirand muuulte funduri ....si ghici unde e locatia principala??? exact!! La METROU!! :P Pupici
    PS: da-mi si mie add la mess sa imi dai pozele de la concert EVO. Mersi
    Anonim said...
    Eu cred ca se facea referire mai degraba la 'eye contact' decat la ce fel de fund are...dar in fine...fiecare cu preocuparile lui. si da, exista 'baiatul de la metrou', fara indoiala...privirea lui este lucrul care atrage atentia si ceea ce il face special dupa parerea mea...nu posteriorul...
    Badita Florin said...
    @anonim ...dar te-ai bagat vreodata in seama cu el... ? ASta ma intereseaza mai mult.... iar pentru Ioana o sa dau pozele trupei cand o sa am hdd functional..scuze
    Anonim said...
    Dupa cum ai spus si tu, era perfect momentul...asa ca am preferat sa nu spulber acea imagine speciala, ci sa o pastrez intacta...poate daca m-as fi bagat in seama cu el, as fi descoperit ca nu este ceea ce imi doream, sau eu nu eram ceea ce isi dorea el.mi-a fos teama, recunosc. in schimb,de obicei, ne ramane regretul de a nu fi preluat initiativa si gandul ca nu vom revedea poate niciodata acea persoana pt a putea repara ceva. asta este lumea in care traim; daca nu ne-ar lipsi curajul si am renunta la retineri absurde(in mare parte) probabil am realiza mult mai multe lucruri.

    In concluzie, exista 2 cazuri: persoane care 'se baga in seama' dupa cum spuneai, si probabil au multe de castigat(de ex un amic adevarat sau chiar un partener) si persoane care prefera sa pastreze distanta dar raman cu dorinta. totul tzine de curaj,incredere in sine si optimism.
    Anonim said...
    Esti funny...
    mi-e imi place cu metroul,
    in primul rand nu pot sa ma abtin sa nu ma uit la alte persoane, fie fete, fie baieti, fie...orice...
    dar niciodata nu vb cu ei...doar privesc...
    Anonim said...
    mda si eu cand am fost prin buc ...mi sa intamplat ceva asemanator :)...dar intradevar numai ne`am privit si aparea cate un zambet suav era un sentiment placut ... macar am ramas cu sentimentu :)
    Netty said...
    Am avut si eu parte de un "contact vizual" acum 6 zile si sa il reintalnesc a devenit principalul meu tel...sper sa nu fie doar o iluzie, gandul ca ne vom mai vedea...
    Marius said...
    Fata de la metrou este de fapt asta: http://mariusvilaia.blogspot.com/ . O cheama Alexandra si nu prea stie sa lege 2 cuvinte dar... ce-i mai trebuie?

Post a Comment