Site Network: Home | poze | alte chestii | Despre mine

Sincer nu stiam ce sa ma astept de la 30 de straini cu care trebuia sa ma intalnesc , mai intai in gara cu cativa...pe rand s-a ajuns la numarul de 30. Cateva idei imi vin in minte...una dintre ele este ca am venit ca 30 de useri...am plecat ca 29 de prieteni ( nu pot as iubesc pe toata lumea...right ? ) Am gasit pe acolo si un vechi prieten.. rake , s-au facut 1600 de poze . Din partea noastra am fii vrut sa dureze un an.... mai putin faptul ca m-ar fi corupt si as fi venit ardelean de acolo.... deja ca cuvantul lobidou nu imi mai iese din minte. A nu se confunda cu libido...este cu totul altceva. Am mai invatat ca ardeleni spun la porumb malai....... sincer nu as vrea sa mananc mamaliga de la ei.Am ajuns si pe la piscina si pe la sauna....care sincer nu a fost asa cum ma asteptam sa fie... As putea sa scriu cate 1000 cuvinte despre fiecare user si fiecare experientea...dar de ce... ? Este o chestie pe care vreau sa o pastrez pentru mine...

Duminica am ajuns prin Bucuresti si dupa ce am vorbit cu innocente am facut rost de numarul lui piticu am aflat ca lumea inca nu a plecat de la Blog & Roll asa ca am mers si eu pe acolo.O gramada de lume..si apoi am aflat ca multi plecasera deja. Doar pe detergent il stiam . Am apucat sa vorbesc cu nihasa si Kaizer . Apoi am stat pe la o masa cu mai multe "cititoare de bloguri"
.Am apucat sa vorbesc vreo 10 minute si sa beau putin din ginul cuiva de la trafic.ro.... din pacate am uitat cum il cheama... omul are idei frumoase...dar nu reprezinta viziunea trafic.ro din pacate. Cand s-a dat stingerea am apucat sa vorbesc pe drum cu sorin-tudor care este unm om care stie ce vrea....si e bun ca "lider" in a motiva pe altcineva.Mi-a ramas in minte acest om , dar ceva care este din sangele lui nu mai stiu sigur.. wind of change... my wind of change... help me here .

1 Comment:

  1. Anonim said...
    Sorry ca am postat aici dar nu stiam cum sa dau de tine...M-a rugat Stargate sa te anunt sa intri pe triburi...ca e o problema cu contul...:( take care

Post a Comment